شركت گسترده مديران و كاركنان سازمان همياري شهرداريهاي استان كرمانشاه در راهپيمائي روز قدس

کارکنان ولایتمدار و همیشه درصحنه سازمان همیاری شهرداریهاي استان کرمانشاه همگام با مردم شهید پرور استان با حضوری باشکوه ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از قدس شریف و حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهاي استان کرمانشاه : مرد ، پیر و جوان در حالیکه درپیشاپیش آن طلاب و روحانیون و مسئولان استان حضور داشتند و درحالیکه تصاویری از رهبرکبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پلاکاردهایی درحمایت از مردم فلسطین در دست دارند ، بانگ نفرت و انزجار خود را از این همه درنده خویی، جنایت و سکوت آلوده به تزویر مدعیان حقوق بشر فریاد می زنند و فریاد مرگ بر اسرائیل وآمریکا در فضای  کرمانشاه طنین انداز شده است.

امروز درکرمانشاه همه آمدند تا ضمن محکوم کردن شدید جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل غاصب ، از تمام مجامع بین المللی، سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر بخواهند که درمقابل این جنایات سکوت نکنند.

مدیران و کارکنان سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمانشاه در کنار مردم متدین و انقلابی کرمانشاه امروز بار دیگر آمدند تا اعلام کنند که روز جهانی قدس جلوه حقیقی همبستگی و اتحاد بین المللی مسلمانان درحمایت همه جانبه از حقوق اولیه مردم ستمدیده و مسلمانان فلسطین در برابر رژیم جعلی، گستاخ و وحشی صهیونیستی است، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی درمقابل سیاست های تفرقه انگیز دشمنان اسلام می باشد.

مراجع عظام تقلید، آیات، علما، طلاب، فضلا، مسئولان استان ، بسیجیان، ورزشکاران و دیگر اقشار مردم آمدند تا باردیگر با سردادن شعارهای الله اکبر، هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین فریاد بزنند.