342 هکتار پروژه مسکن ملی در استان در حال آماده سازی است
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه گفت: با هدف خانه دار شدن اقشار محروم و غیربرخوردار، اکنون پنج پروژه مسکن ملی در مرکز و شهرستان های استان از سوی این سازمان در دست آماده سازی قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه، شهریار نیری روز سه شنبه در دیدار با رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: این پروژه ها شامل پروژه 180 هکتاری سیاکمر (شهرک بهارستان)، پروژه 103 هکتاری بیستون (بلوردی)، پروژه 6 هکتاری شهید آوینی (شهرک امام)، پروژه 17 هکتاری عمرمل و پروژه 36 هکتاری قصرشیرین است.
نیری ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری کرمانشاه یک سازمان اقتصادی پویا و فعال است و برای توسعه و پیشرفت استان با تمام توان خصوصا از یک سال گذشته در حوزه عمرانی در حال فعالیت است.
وی اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه دارای ظرفیت های قابل توجهی است و به عنوان بازوی موثر و قوی در اجرای پروژه های منطقه ای و ملی با اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همراهی و هماهنگی مناسبی دارد.
مهندس الماسی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این دیدار از تلاشهای مدیرعامل سازمان همیاری و کارکنان عمرانی در حوزه پیشرفت پروژهای عمرانی در دست اقدام سازمان اعلام رضایت کرد و گفت: پیشرفت پروژه ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است.